مانور سایبری ولایت

مسیری به سوی روشنایی ، خروشی از جنس قلم ، فریادی برای بیدار کردن ، اشکی از روی دلسوزی ، خشمی از سر مهربانی ، اندوهی از نوع عشق ، مرهمی برای تسکین دل رهبر ... می کوشیم غبار را کنار زنیم ، می کوشیم حقیقت را بگوییم ، می کوشیم روشن کنیم ، می کوشیم روشن کنیم . می خواهیم عمار باشیم . سرباز این مانور باشید. مانور سایبری ولایت انقلابی ترین حرکت سایبری در فضای جنگ نرم .اقتدار و وحدت کاربران ولایتمدار فضای مجازی را به نمایش می گذاریم.

روشنگری و افشاگری گذشته پر ابهام افراد به ظاهر انقلابی را برای شما فاش می‌کنیم.

مانور سایبری ولایت
زمان: سوم خرداد ماه لغایت اول تیرماه
مکان: فضای سایبری
هدف: اقتدار و وحدت کاربران سایبری در مواجهه با فتنه گران و دشمنان
اعضا: افسران جنگ نرم 

 همسنگران عزیز در این مدت قریب به یک ماهه که در مانور سایبری ولایت به عنوان افسر مانور فعالیت میکنید تمام تمرکز خود را بر روی مانور بگذارید . ما امروز وظیفه داریم در فضایی که دشمنان ملت تصمیم دارند با دروغ و تهمت فضا را بر علیه ایران اسلامی آلوده کنند حرکتی مثبت انجام دهیم و فتنه دشمنان داخلی و خارجی را به خودشان برگردانیم. اخبار رسیده حاکی از آن است که فتنه گران قصد دارند در این مدت همانند سال گذشته فضای کشور را آلوده کنند.پس به هوش باشید و نهایت همت و تلاش خود را در این مانور بگذارید.

ادامه مطلب ...

توهین شدید علی مطهری به مردم و رئیس جمهور

علی مطهری در یادداشتی که در اختیارسایت حامی رضایی قرار داد نسبت به ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی، واکنش نشان داده و از آن بعنوان «حادثه تلخ» یاد کرده است.

به گزارش نهال نیوز مطهری با مقصر دانستن رئیس جمهور در این مراسم می گوید که حادثه ممانعت از سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی در مجلس سالگرد رحلت امام خمینی (ره) یک حادثه تلخ و مخالف آرمانهای انقلاب اسلامی از جمله آزادی بیان بود و البته یک حادثه از پیش طراحی شده بود که شخص رئیس جمهور در آن نقش اساسی داشت و می توان گفت از سنخ مناظره انتخاباتی ایشان بود که زمینه فتنه را فراهم کرد.

ادامه مطلب ...

آغاز مسابقات والیبال گمرکات کشور در بازرگان ماکو

مسابقات والیبال گمرکات کشور در بازرگان آغاز شد.

این مسابقات به مناسبت روز ملی مقاومت ، ایثار و پیروزی و آزادسازی خرمشهر با شرکت 6 تیم از گمرکات آذربایجان شرقی – انزلی – بازرگان – پلدشت – کرمانشاه و شیراز در مجموعه ورزشی گمرک بازرگان در دو گروه 3 تیمی برگزار می شود.

ادامه مطلب ...

تیر خلاص وزارت اطلاعات و ناجا به شرکت‌های هرمی

 منبع :تابناک

 

مدیر بخش مبارزه با شرکتهای هرمی وزارت اطلاعات آغاز عملیات ضربتی و برخورد با بیش از 400 دفتر شرکت هرمی را آخرین تیر خلاص وزارت اطلاعات به این شرکتها عنوان کرد و گفت: بیش از دو میلیون نفر عضو این شرکتها هستند که تمام اعضای آن شناسایی شده و تحت تعقیب هستند.

مدیر بخش مبارزه با شرکتهای هرمی وزارت اطلاعات در نشست خبری که در محل فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد در رابطه با نوع فعالیت این 400 شرکت هرمی گفت: این شرکتها با عنوان خرید و فروش محصول و سهام که همه غیر واقعی هستند و وجود خارجی ندارند کار خود را آغاز کرده و حتی اخیرا به نام ایجاد شغل حق عضویت از اعضای خود دریافت می کردند و همه آنها نیز هرمی بودن خود را تکذیب می کنند.

ادامه مطلب ...

راه اندازی سیستم یکپارچه جهانی گمرک در بازرگان

سامانه پنجره واحد تجاری و سیستم یکپارچه امور گمرکی بزودی در مرز بازرگان راه اندازی می شود .

معاون فرماندار شهرستان ماکو دیروز در جلسه ای با حضور سفیر ترکیه در جمهوری اسلامی ایران ، سرکنسول ترکیه در آذربایجان غربی و مسئولان شهرستان ماکو در مرز بازرگان ترتیب یافت با اعلام این مطلب گفت : با راه اندازی سامانه  پنجره واحد تجاری و سیستم جهانی اسی کودا یا یکپارچه سازی امور گمرکی تا سه ماه آینده فعالیت های گمرکی مرز بازرگان روان سازی شده و مدت زمان اجرای امور مربوط به ترانزیت کامیون ها به صورت چشمگیری کاهش می یابد .

ادامه مطلب ...